Mantecaes Sara

Mantecaes Sara, que sepáis qu'el nome vien de que me lo dixo mi madre y yo nun-y pregunté más, a mi valióme :) Y que sepaís tamién que son les mantecaes de tola vida, les que saben a rico y les que podemos facer siempre en casa porque nun tienen ingredientes complicaos d'alcontrar, que parez que agora hai que facelo too con brotes de coses y semilles de brotes...

Son mui cencielles de faer, sin complicaciones, como vos dixe que diba ser too, y riquísimes, que tamién vos lo dixera ;)

Hai que tener papelinos pa madalenes o moldes de madalenes.


Vamos necesitar:
  • 200 gramos de mantequilla.
  • mismu pesu de farina.
  • mismu pesu d'azúcare.
  • 1/2 sobre de formientu tipu Royal.
  • 3 güevos.
  • ralladura de limón.
Precalentamos yá el fornu, porque ye tan rapidísima de faer qu'igual nun vos da tiempu a que tea arroxau anantes d'acabar de mezclalo too
Batemos muncho mucho la mantequilla, hasta que tea como pomada y nun tenga ningún grumu, echamos-y los güevos d'ún n'ún mientras seguimos batiendo.
Echamos l'azúcare, y batimos.
Mezclamos la farina col formientu y la ralladura, y batimos.
Rellenamos los papelinos de madalenes hasta la mitá, y metémosles nel fornu a 180 graos 15 minutinos.

¿Complicao? Nun me digáis... ;)

Muá

No hay comentarios:

Publicar un comentario