Tarta fácil de chocolate

Esti fin de semana llargu que tuvo orbayando, lloviendo, orbayando... a partes iguales, bien val pa facer una tarta, ¡y coméla! ¿apetezvos? ;)

Fícela el domingu pasau, que nun apetecía nada más que quedar en casa y nun se me ocurrió otra cosa que mirar a ver, colo que tenía polos armarios, qué tarta podía facer... ¡y salióme una riquísima y mui rápida!

A parte de los ingredientes, necesitamos un molde pa tartes.

tarta fácil de chocolate

Vamos necesitar:

  • Un paquete de masa brisa o masa quebrada, si queréis que seya rapidísima, (yá pondré la receta por si queréis facela vosotros).
  • 140 ml de nata.
  • 125 gramos de chocolate de postres.
  • 2 cuyaraes de azúcare glas.
  • 50-75 de nueces picaes.
  • 2 fueyes de xelatina.

Lo primero ye poner la masa nun molde que nos preste, pa esta cantidá de rellenu yo púsela nun molde de 24 centímetros, tien que quedar finín el rellenu, ¡que si non repuna! Pues eso, ponémosla nel molde y dempués pinchámosla muncho con un tenedor, tamién peles paredes, pa que nun suba de más. Metémosla nel fornu con garbanzos o fabines perriba, tamién pa que nun suba, y tenémosla ahí 10 minutinos a 180 graos.

Mientres, ponemos les fueyes de xelatina nuna conca con agua xelao; el chocolate al bañu maría y, per otru llau, la nata a calentar.
Cuando la nata fierva, separtámosla del fueu y, en cuantes que dexe de ferver, echámos-yla al chocolate, que yá tará un pelín desfechu. En principiu col calor de la nata el chocolate va fundise del too, si non, al tenelu al bañu maría nun hai problema de que se mos queme y podemos dexálu hasta que tea del too, ayudándolu moviéndolu con una cuyara de madera.
Cuando veamos el chocolate ensin grumos, suavín y too desfecho, echamos les nueces picaes.
Sacamos la xelatina del agua,  escurrímosla bien pa que nun meta agua a la receta y echámosla na mezcla. Hai que ablandar siempre la xelatina en agua xelao y siempre echala n'algo caliente pa que se desfaiga.

Agora pasarían yá los 10 minutinos de tiempu de la masa nel fornu, sacámosla y volvemos a metela otros 7-10 minutos pero sin llegumbres.

Cuando tea la masa, echamos-y dientro la mezcla, metémosla na nevera  pa que endurezca, y en una horina más o menos tenemos una tarta riquísima pa sorprender :)

Facé-yla, que va prestaros muncho el resultau, ¡de xuru!

Muá

No hay comentarios:

Publicar un comentario