Galletines de quesu, galletes de seronda.

Invitaos, una ensalada sosa, entamu de la seronda... ¡Pues unes galletines salades de quesu p'acompañar! Fueron la sensación, y ficieron d'una cena normalina algo más especial. Facéiles porque nun vos van dexar indiferentes... ;)

Además de los ingredientes, tenemos que tener un rodillu pa estirar la masa y unos moldes, nesti casu, como son de seronda, unes fueyines.

Galletines de quesu

Vamos necesitar, pa unes 50 galletines:

  • 125 gramos de farina.
  • 125 gramos de quesu curao rallao.
  • 90 gramos de mantequilla.
  • Un plizcu de pimienta.
  • Un plizcu de sal.
  • 5 gotes de colorante alimenticiu verde llíquidu (si se quier).

Entamamos mezclando nunca conca la farina cola mantequilla, que nun te fría de la nevera, un pelín templada ye más fácil de axuntar colos demás ingredientes. Xuntamos tamién el quesu y damos-y vueltes a la mezcla hasta que te too homoxéneo.
Echamos la sal y la pimienta*, echamos el colorante. Nesti casu usélo verde y mui poquitín, pa que nun me lo tiñera too y diera la sensación d'algo vieyo, como una fueya que cae del árbol na seronda.

Estiramos la mezcla na superficie fría de la encimera enfarinada, dexando la mezcla a 1 centímetru más o menos, 
Cortamos colos corta pastes que mos peten, y pal fornu.

Hemos dexálo ehí un cuartín d'hora o menos, (echa-y vistacinos pa que nun se vos pasen) a 180 graos. Tenéi en cuenta que como lleven mantequilla nun van tar dures cuando ten feches, van endurecer en cuantes les saquéis del fornu, así que nun esperéis que lo faigan dentro ¡que se vos quemen!


*Eso ye lo que-yos eché, pero podéis echa-yos lo que queráis, pimentón, oriégano, ayu picáu, pintales con güevu pa que tean dorades (cuidao que al pintales col güevu suben un pelín y pierden un poquitín la forma que-yos diérais)... Podéis poneles dientro una ensalada como fice yo, pa untar n'elles patés o coses así, soles pa con unes aceitunines y una cervezuca... hai milenta opciones y de xuru que toes riquísimes.

¡Qué vos presten!  Muá.

No hay comentarios:

Publicar un comentario